Artikel Plaatsing
Image default
Marketing

Digital Marketing Agency voor hulp bij online groei

Stel je hebt een prachtige website of webshop laten bouwen, dan wil je uiteraard graag dat zoveel mogelijk mensen weten van het bestaan van jouw platform en dat zoveel mogelijk mensen daadwerkelijk een online bezoek aan jouw website of webshop gaan brengen. Dit kun je bereiken door een beroep te doen op Digital Marketing Agency.  

Enorme kennis en een nog grotere drive 

Wil je online groeien, dan is het in de arm nemen van Digital Marketing Agency het beste wat je kunt doen. De kennis van het team is groot, net als de drive en ambitie om telkens weer mooie resultaten te boeken. De betrokkenheid is groot, niet voor niets geven klanten aan dat het voelt alsof je een eigen marketing team binnen je organisatie hebt. Het is een mooi compliment voor de mensen achter Digital Marketing City.  

Liever data dan werken vanuit de onderbuik 

Bij Digital Marketing Agency werkt men liever met data dan vanuit het onderbuikgevoel en er wordt altijd volgens een bepaalde strategie gewerkt. De specialisten zijn bovendien steeds op de hoogte van de laatste trends en werken transparant. Als ondernemer kun je gewoon meekijken om zo zelf ook te leren over alles wat met marketing te maken heeft. Bij het helpen bij jouw online groei werken de professionals in een gedegen stappenplan. In eerste instantie worden de doelen bepaald, daarna wordt de bestaande website geoptimaliseerd of wordt er een nieuwe website gemaakt. Meten is weten maakt ook wezenlijk onderdeel uit van de strategie, net als het bepalen van de doelgroep. Uiteraard worden alle mogelijke marketingkanalen ingeschakeld. 

Groot voorstander van inbound marketing 

Digital Marketing Agency is adept van inbound marketing. Dat betekent dat potentiële klanten je moeten kunnen vinden zonder dat er gebruik gemaakt hoeft te worden van de traditionele marketinginstrumenten als advertenties, direct mailing en cold calling. Op meer natuurlijke wijze worden merk en product zichtbaar bij de potentiële klanten. Het gaat uit van het principe dat je vindbaar moet zijn als iemand naar jouw dienst of product zoekt. Bij inbound marketing vindt er koppeling plaats tussen marketing en sales waardoor je meer leads en klanten weet te genereren.