Voip telefooncentrale voor Verkoop teams

  Verschillende leveranciers voorzien in een waaier van businssoplossingen als antwoord om de commerciële medewerkers beter te laten communiceren met klanten. Hiervoor zijn zogenaamde Unified Communications Solutions ontwikkeld.Deze oplossing bestaat uit een VoIP telefooncentrale met daarom heen vooruitstrevende, geïntegreerde software oplossingen. Hierdoor wordt de telefooncentrale nog intelligenter. De systemen bieden bedrijfsintelligente functionaliteiten en applicaties, specifiek ontwikkeld om interactieve communicatie mogelijk te maken. Dit verbetert de beleving van uw medewerkers en de klanten. De meeste toepassingen voor sales teams worden gebruikt in kleine, middelgrote en grote contact centers. Hierbij wordt het volledige marketingsysteem geïntegreerd in uw powerdail software. Tevens kan er worden geschakeld tussen verschillende vestigingen binnen hetzelfde netwerk. Hierdoor kunnen bellers onderling kosteloos bellen. Met een slimme telefonie oplossing zijn er veel beheermogelijkheden beschikbaar. Dit gaat tot aan rapportage in detail en doorschakelingen zijn ook mogelijk. Wanneer het zeer druk is, begeleiden ingebouwde functies de oproepen naar de specifieke persoon of zijn/haar voicemail. Het opnemen van gesprekken voor bijvoorbeeld trainingsdoeleinden behoort ook tot de mogelijkheden. Door de ingebouwde functie van automatisch ‘onthaal’ hoeft er niemand onnodig lang aan de telefoon te hangen, zonder u gesproken te hebben. Zelfs niet als het druk is. Op een gebruiksvriendelijke manier worden oproepen begeleid naar de juiste medewerker of afdeling, ongeacht waar deze zich bevinden. Hierdoor bespaart u veel tijd en geld. Daarbij kunnen de medewerkers zich beter concentreren op hun werkzaamheden. De verbeterde communicatiemogelijkheden dragen bij aan het succes van uw organisatie. We zullen voor een aantal praktische cases uiteenzetten.

Voor contact centers: Hiervoor zijn ‘serverloze’ oplossingen mogelijk voor het snel kunnen uitrollen van een callcenter. De oplossing geeft u de mogelijkheid om de output per medewerker te bestuderen aan de hand van de rapportage. Dit geldt ook voor het team. Door te werken met DECT toestellen kunnen de medewerkers overal in het pand aan de gang, omdat zij toch met het netwerk verbonden zijn.

Het moeilijke van het kopen van een telefooncentrale is de hoeveelheid aan mogelijkheden. In de praktijk is het heel moeilijk om appels met appels te vergelijken. Als u spreekt over Dect telefoons, dan is het ene toestel het andere niet. De kwaliteit komt deels ook tot uiting in de kwaliteit van de behuizing, display, grote, batterij, zender, ontvanger, oplaadtijd en dergelijke. Uiteindelijk heeft u te maken met een budget, maar puur kopen op prijs kan op de lange duur zeer nadelig zijn. Een eerlijke en bekwame vakspecialist kan u daarbij helpen. Niet de mannen die het snelle geld willen verdienen, maar mensen die u ook over 10 jaren nog graag te woord staan.

 Omdat zij u een degelijkere aanbieding maken, zullen zij in sommige gevallen ook duurder zijn. In de praktijk ondervinden dergelijke eerlijke organisaties problemen met name bij overheidsorganisaties. Deze kopen veelal puur op prijs, achteraf komen de problemen en na de garantieperiode moet u de hoofdprijs betalen. Want elke reparatie kost geld en u heeft geen keuze, dus wordt de korting die men heeft gegeven op de lange termijn dubbel en dik terugverdiend. Een kosteloze tip die ik u mee wil geven is, laat u vooral informeren ‘echte’ deskundigen. Goede raad hoeft niet duur te zijn.

Meer info : Lees dit artikel bij de bron