Kleine ondernemingen hebben niet altijd de tijd om de telefoon op te nemen. Je hebt al ondernemer namelijk ook andere misschien wel belangrijkere zaken waar je je bezig mee moet houden. Je moet bijvoorbeeld regelmatig langs bij klanten of je hebt een vergadering. Tijdens een klantbezoek of een vergadering kan je niet je telefoon opnemen en potentiele klanten helpen. Hier zijn tegenwoordig veel oplossingen voor te vinden. Er zijn namelijk veel speciale telefoonopname services, die voor jou de telefoon opnemen en de klanten voorzien van juiste informatie op een professionele manier. Het is zelfs mogelijk je telefoon door te schakelen op bepaalde momenten op de dag. Je hoeft op deze manier niet te betalen voor hele dagen, maar alleen voor de tijd dat je telefoon is doorgeschakeld. Je hoeft dan ook niet bang te zijn dat je een klant misloopt tijdens een vergadering of klantenbezoek. Een dergelijke antwoordservice is vaak een goede oplossing voor dit probleem. De mensen die de telefoon voor jou bedrijf opnemen zijn specialisten en weten jouw bedrijf van binnen en buiten. Op deze manier kunnen ze de klanten van juiste informatie voorzien. De klanten zullen niet doorhebben, dat het een onbekend iemand is die ze aan de telefoon hebben. Alles kan goed geregeld worden en er zullen geen klanten ontevreden zijn over de bereikbaarheid van je bedrijf. Bovendien zal je bedrijf ook minder snel klanten mislopen. Vooral voor een kleine onderneming is het dus best een aanrader gebruik te maken de verschillende telefoonservices. Je betaald alleen voor de gesprekken die doorgeschakeld zijn en je bent niet genoodzaakt een secretaresse in te huren. Je bespaart een hoop geld, want je betaald alleen voor de doorgeschakelde telefoontjes en maandelijks abonnement kosten. Wil je altijd bereikbaar zijn met je bedrijf? Dan is een telefoonservice een erg goede oplossing. |
http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl |