Je bent druk aan het voorbereiden voor een onderhandelingsgesprek dat voor het bedrijf van essentieel belang is. Dit is de kans dat een werelddeal gemaakt kan worden. Na een aantal minuten aan het werk te zijn is de telefoon al vijf keer over gegaan maar je moet ze beantwoorden want anders zullen de potentiele en bestaande klanten naar de concurrentie overlopen. In een straal van zoveel kilometer zijn er al genoeg bedrijven die dezelfde dienst of producten aanbieden waar de beller ook naar toe kan gaan. Het is dus belangrijk om als bedrijf altijd bereikbaar te zijn en de beller te woord kan staan en het gevraagde geduld kan vervullen. Om niet meer tijdens het werk of een voorbereiding gestoord te worden kan een telefoonservice ingeschakeld worden. Een telefoonservice is een bedrijf die voor een bedrijf als antwoordservice dient, zodra de telefoon overgaat nemen zij het vanaf dat punt over. Als ondernemer kan je zonder zorgen naar de klant gaan omdat je de zekerheid heb dat het beantwoorden van de inkomende oproepen wordt voldaan. De potentiele en bestaande klanten worden niet misgelopen of behouden. Als het geheel wordt uitbesteedt is het belangrijk dat de beller goed wordt geholpen en daarom krijgt ieder bedrijf een eigen telefoniste. Een eigen telefoniste zorgt er voor dat de beller een vertrouwde stem aan de lijn krijgt en het gevolg hiervan is dat er aan de relatie ontstaat of wordt onderhouden. Om de beller optimaal te kunnen helpen moet het externe bedrijf over de juiste informatie beschikken, het beantwoorden van de vragen is vanaf dat moment mogelijk. Het kan voorkomen dat je niet iedere inkomende oproep wilt uitbesteden, bedrijven maken het mogelijk dat je per gesprek kan bepalen of je het doorschakelt. De kosten die een extern bedrijf hanteert hangen af van het aantal doorgeschakelde gesprekken. |
https://www.bizziphone.com |