Artikel Plaatsing
Image default
Vervoer en transport

Leuke verhuistips van Hebo verhuisbedrijf in Amsterdam

Verhuizen is een hele klus en vereist een goede planning, wat voor veel stress en de nodige ongemak kan zorgen. Op de verhuisdag zelf moet alles op rolletjes lopen, wat in de praktijk vaak niet gebeurt. Ons verhuisbedrijf in Amsterdam ervaart dagelijks de ongemakken en stressvolle situaties van mensen die zich niet goed hebben voorbereid op een verhuizing. Wij verzorgen met ons erkende familiebedrijf al jaren respectvolle verhuizingen voor onze klanten, zodat de verhuizing helemaal naar wens uitgevoerd wordt. We helpen u ook graag vlak voor de verhuizing, om alles op een rij te zetten. U kunt met deze slimme verhuistips niets over het hoofd zien voor een soepele en vlotte verhuizing!

1. Gooi overbodige rommel weg

Inpakken is ook overbodige rommel weggooien, verkopen of weggeven. Spullen waar u geen waarde aan hecht en al jaren in de schuur staat te verstoffen, zal in uw nieuwe woning vast hetzelfde lot ondergaan. Kijk of u iemand anders blij kunt maken of gooi het weg. Evenals kleding die u niet meer draagt. U kunt er anderen heel blij mee maken, als u het doneert aan een goed doel. En minder spullen om te verhuizen is alvast een win situatie. Een leuk extraatje; spullen wegdoen kan ook verhelderend zijn voor uw geest en gemoed.

2. Verzamel stevige dozen van een supermarkt of koop verhuisdozen

Wilt u geld besparen op verhuisdozen? Loop dan eens bij een supermarkt binnen en vraag om stevige dozen die ze over hebben. U kunt ook op internet kijken voor verhuisdozen, die voor een prikkie of gratis opgehaald mogen worden. Wilt u liever nieuwe dozen? Bij een doe-het-zelf winkel kunt u dozen halen per tien of vijftien stuks voor een vaste prijs. U kunt aan uw verhuisbedrijf informeren of ze dozen bij de gehele verhuizing van te voren verzorgen als service. 

3. Hoe kunt u het beste sorteren?

Pak alles in per categorie en kamer en label het met een dikke stift aan de zij- en voorkant. Schrijf ook breekbaar of voorzichtig op dozen die kostbare goederen bij zich hebben. Schrijf ook op in welke kamer de doos heen moet. De verhuizers weten dan waar ze de dozen moeten plaatsen. Spullen die meteen open moeten (schoonmaakspullen, wc papier, water en andere benodigdheden), schrijf er dan bijvoorbeeld: meteen openen, op. Allerbelangrijkste kostbaarheden kunt u altijd zelf vervoeren, mocht u vervoer hebben.

De verhuisdag plannen en verhuisbedrijf uitkiezen

De meeste mensen verhuizen nog altijd in het weekend, omdat er dan genoeg vrijwilligers zijn die vrij zijn en het minder druk is op de weg. Houd rekening dat verhuizen in het weekend vaak duurder is als men erkende verhuizers inhuurt. Door de weeks is het meestal goedkoper. Vraag naar ons bedrijf naar alle voorwaarden, service en prijzen.

Extra verhuistips van Heboverhuizingen:
– Maak uw nieuwe woning schoon, voordat u met de volle verhuislading komt.
– Zorg voor koffie en broodjes voor de vrijwilligers en eventueel de verhuizers.
– Maak een af streeplijstje die voor de verhuizing moeten gebeuren zoals spullen verkopen, doneren of weggooien.
– Stel een verhuisbudget plan op.

https://heboverhuizingen.nl/