Tijdelijk Logistiek Administratief Bediende

administratief medewerker loon

Introductie

Voor een internationaal bedrijf in Wielsbeke zijn wij op zoek naar tijdelijk administratief personeel voor logistieke dienstverlening.

Je kunt het beste zo snel mogelijk beginnen, je moet natuurlijk wachten tot half oktober 2020

Jouw verantwoordelijkheid

  • Qua verantwoordelijkheden zijn er twee opties:
  •  Logistiek voor facturering van medewerkers
  • Directe chauffeurs die aan de balie arriveren naar het juiste laad- en losstation
  • Nadat de vrachtwagen is geladen, worden CRM en factuur afgedrukt
  • Controleer de factuur en bezorg deze bij de juiste partij (leverancier, distributeur, …)
  • Opmaken van logistieke documenten (CRM, douanedocumenten, etc.)
  • Tijdschema voor de functie: wekelijkse afwisseling: 7u tot 16u // 9u tot 18u (afstemmen met collega’s)
  • Planning
  • Maak reisplannen voor de chauffeur
  • Tijdschema: 8.00 uur + 13.00 uur tot 17.00 uur

Jouw profiel

  • Ervaring is een beloning, maar het is zeker niet vereist
  • Je bent gedurende de hele periode op elk moment beschikbaar
  • Je bent stressbestendig en kunt kalm blijven in drukke situaties
  • Je bent correct en correct in management
  • SAP-kennis is een pluspunt, maar je kunt natuurlijk ook leren
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en durft Frans en Engels te spreken

Onze aanbod

  • Een internationaal bedrijf vol academische stijl en vitaliteit
  • Werk met variabele verantwoordelijkheden
  • Begin nu Loon aangepast aan ervaring en achtergrond, en aangevuld met extralegale voordelen

https://www.administratieve-medewerker.be/p/receptionist.html